Članki avtorja: Simon Šketa

Simon Šketa

Kako prodati trajnost, ne da bi se slišalo kot oglas za…

človeški pridih
DIGITALNO

Kako ohraniti človeški pridih v svetu avtomatizacije

Simon Šketa

Ko so medalje svetile močneje kot ideje

ui in posel

Umetnost iskanja ravnotežja med naravno in umetno inteligenco…

HOLISTIČNI
MMARKETING

Umetnost grajenja trajnih odnosov med podjetjem in potrošniki

brezmesno

Čudesa sodobne brezmesne ponudbe

šketa

Leto zatem še imam službo

šketa

X ne pove nič, a hkrati buri domišljijo

endutinment
MMARKETING

Ko se oglasi naučijo zabavati

znamke
MMARKETING

Brez verodostojnosti tudi opaženost ne zadošča

ui
MMARKETING

Z umetno inteligenco bo treba sobivati in se ne boriti z njo

šketa

Če ni kruha, pa jejte pršut!

šketa

Družbena omrežja na točki preloma

sketa
DIGITALNO

Kako dobro se »prodajate« na LinkedInu?

Intervju

Življenje z znaMMkami
24. 03. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

»Dobro poslovno partnerstvo pomeni sodelovanje in skupno grajenje prihodnosti blagovnih znamk. Pomeni iskren odnos, ki temelji na medosebnem…

zz
22. 03. 2025

Mateja Vovk Lubej, RRP menedžerka v Sloveniji pri podjetju JTI: »V hitro spreminjajoči se…

Ključni so trije elementi: skupni cilji, dostop do realnih podatkov in odprta komunikacija. V JTI vlagamo v digitalna orodja, ki omogočajo takojšen…

raw
12. 03. 2025

Minuli konec tedna smo obiskali otvoritev .raw laba, marketinške agencije, laboratorija…

Raw sami vidimo bolj kot laboratorij za znamke in ideje. Zakaj laboratorij? Ker ves čas inoviramo, iščemo nove rešitve, načine in poskušamo biti v…

Naši avtorji