Članki avtorja: Simon Šketa

Simon Šketa

Kako prodati trajnost, ne da bi se slišalo kot oglas za…

človeški pridih
DIGITALNO

Kako ohraniti človeški pridih v svetu avtomatizacije

Simon Šketa

Ko so medalje svetile močneje kot ideje

ui in posel

Umetnost iskanja ravnotežja med naravno in umetno inteligenco…

HOLISTIČNI
MMARKETING

Umetnost grajenja trajnih odnosov med podjetjem in potrošniki

brezmesno

Čudesa sodobne brezmesne ponudbe

šketa

Leto zatem še imam službo

šketa

X ne pove nič, a hkrati buri domišljijo

endutinment
MMARKETING

Ko se oglasi naučijo zabavati

znamke
MMARKETING

Brez verodostojnosti tudi opaženost ne zadošča

ui
MMARKETING

Z umetno inteligenco bo treba sobivati in se ne boriti z njo

šketa

Če ni kruha, pa jejte pršut!

šketa

Družbena omrežja na točki preloma

sketa
DIGITALNO

Kako dobro se »prodajate« na LinkedInu?

Intervju

hh
11. 04. 2025

Sašo Sever, vodja oddelka za odnose z javnostmi v Zavarovalnici Triglav, je postal…

drama
10. 04. 2025

Jernej Pristov je izkušen komunikator, ki je svojo poklicno zvestobo zaprisegel…

zz
29. 03. 2025

Daniel Fazlić, direktor digitalnega razvoja v medijskem podjetju Bloomberg Adria, velja…

Uvedba umetne inteligence je bila moj osebni projekt, s katerim sem želel dokazati več stvari. Prvič, da UI ni samo ChatGPT in da jo je možno…

Naši avtorji